Stacjonarne biuro podróży to obsługa klienta w podstawowym zakresie w lokalu usługowym przy „tradycyjnej ladzie”. Prowadzenie franczyzy stacjonarnego biura podróży wymaga atrakcyjnej lokalizacji, w ciągu handlowym centrum miasta lub osiedla, albo w centrum handlowym. Lokal biura usytuowany poza centrum handlowym powinien być położony na parterze oraz mieć wejście bezpośrednio z ulicy. Lokal na biuro podróży musi dysponować co najmniej jedną dużą witryną okienną do prezentowania ofert wycieczek i usług okołoturystycznych.. Wymagana powierzchnia lokalu z jednym stanowiskiem do obsługi klienta to minimum 15 m2. Stacjonarne biuro podróży powinno mieć stały dostęp do internetu oraz dwie linie telefoniczne (telefon stacjonarny i komórkowy), a na wyposażeniu biura podróży z urządzeń biurowych konieczna jest drukarka i skaner.
Obsługa klienta w stacjonarnym biurze podróży Travel Shops nie ogranicza się tylko do prezentowania ofert oraz zakładania rezerwacji w lokalu biura, choć jest to podstawowy sposób sprzedaży imprez turystycznych. Każde z biur franczyzowych Travel Shops wyposażamy we własny nowoczesny portal turystyczny z możliwością pełnej obsługi klienta. Portale zbudowane są w oparciu o najnowsze technologie, a Dział IT Travel Shops na bieżąco dba o serwis i obsługę portali. Posiadając kompletny portal wykorzystujesz efekt ROPO: klient może w domu lub w pracy wybrać lub przejrzeć ofertę, a dokonać rezerwacji w biurze. Ponadto eliminujesz ryzyko, że obsłużysz klienta i zaproponujesz ofertę, którą klient zarezerwuje potem na konkurencyjnym portalu. Portal daje Ci możliwość poszerzenia rynku klientów poza lokalny zasięg Twojego Biura i zbudowania dużej ogólnopolskiej bazy stałych odbiorców Twojej oferty.
Portale sieci biur podróży Travel Shops są zindywidualizowane dla każdego Agenta, i wszystkie charakteryzują nowoczesne parametry dla internetowego biura podróży:
- dynamiczny portal z nowatorskimi rozwiązaniami technologicznymi
- własne IBE niezależne od zewnętrznych dostawców technologii
- wyszukiwarka ofert po wielu kryteriach i atrybutach
- nowoczesne sortowanie i dynamiczne filtrowanie wyników
- baza automatycznie aktualizowanych ofert turystycznych 7 dni/24 h
- możliwość samodzielnego zarządzania treściami na portalu
- dynamiczny połączony z portalem newsletter z ofertami on-line
- intuicyjne e-narzędzia obsługi klienta w ramach portalu
- możliwość indywidualizacji portalu
- wielofunkcyjny schowek ofert z opcja wysyłania
- ochrona danych osobowych (wymogi GIODO)
- ikony wyposażenia hoteli (tagi)
- automatyczne odpowiedzi do klienta
- kalendarium cen imprez
- treści około-ofertowe oraz baza zdjęć hoteli i regionów
- baza hoteli na interaktywnej mapie świata
- budowa kodu portalu przyjazna dla wyszukiwarek Google